Bestellen en leveren

Hieronder tref je de meest gestelde vragen aan, over het bestellen bij Nanocoating.nl en de levering van jouw bestelling. Mocht je nog met vragen zitten, neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de verzendkosten bij Nanocoating.nl?

Bij een bestelling van €30,- of meer, zijn er geen verzendkosten. Bestel je minder dan €30,- dan is het €4,95.

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestel je op werkdagen vóór 23.30 uur dan wordt het in vele gevallen de volgende dag al bij jou afgeleverd. Bepaalde producten zullen wel pas een dag later worden geleverd. Zodra wij de bestelling in orde hebben gemaakt, en verstuurd hebben, ontvang je van PostNL, DHL of een andere verzendbedrijf een Track & Trace code.

Het volgende bezorgschema houden wij aan:

  • Maandag voor 23.30 besteld = Levering op dinsdag
  • Dinsdag voor 23.30 besteld = Levering op woensdag
  • Woensdag voor 23.30 besteld = Levering op donderdag
  • Donderdag voor 23.30 besteld = Levering op vrijdag
  • Vrijdag voor 23.30 besteld = Levering op zaterdag
  • Zaterdag of zondag besteld = Levering op dinsdag


Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Jouw bestelling wordt zorgvuldig verpakt, in stevige kartonnen dozen en vulmateriaal. Allemaal recyclebaar, tenzij niet anders kan.

Wat is de status van mijn bestelling?

Na je bestelling bij Nanocoating.nl ontvang je een aantal e-mails. Controleer voor de zekerheid ook je spamfolder, mocht je na je bestelling nog niets hebben ontvangen.

Wat kan je verwachten?

  1. Direct na je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Zo weet jij dat wij aan de slag gaan om jouw bestelling in orde te maken en klaar te zetten om te verzenden.
  2. Als jouw bestelling ons magazijn verlaat en aangemeld is bij PostNL of DHL ontvang je van ons een verzendbevestiging. In deze verzendbevestiging zit een Track & Trace code. Zo kan jij jouw bestelling volgen via PostNL of DHL.


Ik wil het adres wijzigen van mijn bestelling

Het wijzigen van jouw adres kan eenvoudig in jouw account. Heb je al een bestelling geplaatst en zie je dat er een verkeerd adres staat? Neem dan direct contact op met onze klantenservice.

Is jouw bestelling al verzonden en heb je van ons al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om het adres voor die bestelling te wijzigen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Controleer eerst de Track & Trace code die je van de bezorgservice hebt ontvangen. Hier vind je 9 van de 10 keer informatie over het bezorgmoment. Mocht de bestelling er dan nog niet zijn, dan kan het zijn dat je niet thuis was. De levering kan de volgende dag komen. Controleer hiervoor je brievenbus of er geen notitie van de bezorgservice ligt. Het kan zijn dat het pakket wellicht bij de buren of een buurtpunt is geleverd. Staat het bezorgadres juist genoteerd? Controleer jouw bestelling en de Track & Trace code. Mocht het adres niet juist zijn neem dan contact op met de bezorgservice.

Ik ben niet thuis als mijn bestelling wordt geleverd

Er zijn 2 aflevermogelijkheden, na de eerste ontvang je een briefje om een nieuwe afspraak te maken met transport. Na de 2e aflevering gaat het pakket retour en moet er transportkosten betaald worden.

Er is een product van mijn bestelling niet geleverd

Als er een product niet geleverd is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij sturen namelijk het ontbrekende product zo snel mogelijk kosteloos naar je op.