Garantie en Klachten

Garantie

Wij zorgen ervoor dat onze producten je in topconditie bereiken, maar mocht er tijdens het transport of met het product zelf iets misgaan, dan kan je bij ons terecht! Laat het ons zo snel mogelijk weten.

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. Wettelijke garantie is een moeilijk woord voor dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dus, een reiniger moet reinigen en een coating met beschermen. Zo simpel is het is.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nanocoating.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.